احراز هویت سجام در منزل

نحوه احراز هویت سجام در منزل

احراز هویت انلاین سجام در منزل به برنامه های خاصی انجام می شود که یکی این برنامه ها همراه هوشمند می باشد که به راحتی می توانید با این برنامه احراز هویت سجام را انجام بدهید. همانطور که می دانید برای دریافت کد بورسی نیاز دارید در سامانه سجام ثبت نام نمیاد، به همین منظور ما در این مقاله به طور کامل در مورد احراز هویت در منزل می پردازیم.
فهرست محتوا نحوه احراز هویت سجام در منزل

احراز هویت سجام در منزل

ثبت نام سجام کاملا به صورت انلاین انجام می شود، ولی برای احراز هویت سجام شما به دو روش حضوری و غیرحضوری می توانید این کار را انجام بدهید. روش ثبت احراز هویت ” حضوری ” باید به دفاتر پیشخوان دولت، بانک‌ها و یا به کارگذاری‌ها مراجعه نماید و حتما تمام مدارک هویتی خود را همراه داشته باشید که به مسئول مربوطه ارائه بدهید.

دیگر روش برای احراز هویت ” غیر حضوری ” می باشد، که شما با استفاده از سامانه همراه هوشمند می توانید به سادگی و با سریع ترین زمان این فرایند را انجام بدهید. برای این کار شما می توانید به سایت همراه هوشمند مراجعه نماید و یا با استفاده از اپلیکشن سکه به روی خدمات همراه هوشمند کلیک نموده و احراز هویت سجام را انتخاب کنید و فرایند احراز هویت را طی نمیاد.

افراد زیادی این سوال را دارند که آیا می شود احراز هویت غیر حضوری سجام در منزل انجام داد، در پاسخ به این سوال باید بگویم بله این امکان وجود دارد که احراز هویت سجام را در منزل انجام دهید شما با در دست داشتن یک گوشی دوربین دار می توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

نکات مهم مربوط به احراز هویت سجام در منزل

در واقع احراز هویت سجام درست است که خیلی ساده طراحی شده است که هیچکس مشکلی برای احراز هویت نداشته باشند ولی اصولی برای احراز هویت غیر حضوری وجود دارد که شما می بایست آن‌ها را رعایت نماید تا بتوانید بدون مشکل این فرایند را طی نمیاد.

احراز هویت آنلاین سجام با گوشی موبایل

احراز هویت سجام با گوشی
  1. از یک گوشی استفاده نماید که دوربین جلو آن با کیفیت باشد و شما را به وضوح تصویری بهتری نمایش دهد.
  2. زمینه پشت سر شما می بایست سفید باشد و حتما روشنایی کافی را داشته باشد که هوش مصنوعی بتواند به درستی صورت شما را تشخیص داده و احراز هویت شما را تایید نماید.
  3. حتما برای گرفتن عکس سلفی، می بایست حجاب کامل را داشته باشید.
  4. عکس شما باید بدون عینک، ماسک، کلاه یا هر آن چیزی که مانع دیده شدن کامل اجزایی صورت شما شود در تصویر نباید وجود داشته باشد.
  5. برای گرفتن عکس سلفی به این نکته توجه بکنید که دوربین کاملا باید جلو صورت باشد که کل صورت به طور کامل بیوفتد و درواقع اگر تصویر شما زاویه خاصی داشته باشد این عکس از طرف هوش مصنوعی رد خواهد شد و دوباره باید عکس سلفی خود را بگیرید.

نکات که باید قبل از گرفتن ویدئو برای احراز هویت سجام با گوشی موبایل رعایت نمیاد

  1. از دوربین با کیفیت استفاده نماید.
  2. زمینه تصویر ویدئویی شما بیاید سفید باشد و طرح خاصی نداشته باشد.
  3. نور محیط تصویر برداری نه زیاد روشن باشد که وضوح خوبی نداشته باشد و نه زیاد تاریک باشد که باعث سایه افتادن در تصویر شود.
  4. به هیچ عنوان تصویر ویدئو خود را در حالت زوم قرار ندید به این علت که تصویر را کیفیت کمتری نمایش می دهد.
  5. قبل ضبط ویدئو حتما بلندگو گوشی خود را تست نماید که مشکلی نداشته باشد و صدا کاملا واضح ضبط نماید.
  6. سعی کنید ویدئو که میگیرید با کمترین لرزش دست باشد.

سجام آنلاین چیست؟

سجام آنلاین همان احراز هویت الکترونیکی می باشد که در سامانه همراه هوشمند وجود دارد و کاربران می توانند به صورت انلاین مراحل احراز هویت را انجام دهند قبل این احراز هویت سجام در منزل، حتما مقاله آموزش احراز هویت غیر حضوری سجام در همراه هوشمند مطالعه نماید.

احراز هویت سجام در منزل

سجام آفلاین چیست؟

این خدمات برای افرادی تهیه شده است که به هر دلیلی امکان احراز هویت اینترنتی را ندارند، برای این کار می توانند به دفاتر پیشخوان دولت در هر استانی مراجع نمایند و از خدمات همراه هوشمند در این مراکز استفاده نماید.

آیا برای انجام احراز هویت غیر حضوری سجام شرط سنی وجود دارد ؟

کلیه  افرادی که سن آنها بالای ۱۸ سال است، امکان احراز هویت غیر حضوری در سجام را خواهند داشت. البته برای احراز هویت غیرحضوری شرایط دیگری نیز وجود دارد که در این مقاله مورد بررسی قرار گرفتند.

برای راهنمایی بیشتر در این مورد حتما آموزش ثبت نام سجام برای زیر ۱۸ سال ها را مطالعه نمیاد.

نتیجه گیری:

ما سعی کردیم در این مقاله به طور کلی درباره احراز هویت سجام در منزل را توضیح دهیم و نیز هر دو روش احراز هویت را به صورت مختصر برای شما شرح دهیم.

ما به شما پیشنهاد می دهیم که برای احراز هویت سجام از روش َاحراز هویت غیر حضوری استفاده نماید تا در وقت خود صرفه جویی نمیاد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 3 =