احراز هویت کارگر کرفرمایی

احراز هویت کارگران و کارفرمایان

بمنظور ثبت دادخواست و انجام امور دادرسی کار، الزاما باید پس از احراز هویت کارگر یا کارفرما از طریق سایت سامامه آی‌تی‌پیشخوان و یا شعب بانک رفاه کارگران سراسر کشور و دریافت نام کاربری و کلمه عبور که به شماره همراه شما پیامک خواهد شد، وارد سامانه شوید.
فهرست محتوا احراز هویت کارگران و کارفرمایان

سامانه احراز هویت کارگران و کارفرمایان

در صورتیکه متقاضی سایر خدمات غیرحضوری سامانه جامع روابط کار هستید، احراز هویت علاوه بر مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و یا شعب بانک رفاه کارگران سراسر کشور از طریق کلیک برروی لینک زیر به صورت الکترونیکی نیز قابل انجام است.
آسان و سریع

احزار هویت کارگر و کارفرما

امروزه افراد زیادی هستند که در شغل خود با مشکلاتی مواجه می شوند که مجبور به شکایت هستند و می‌خواهند حق خود را بگیرند، برای مثال کارگرانی هستند که در کار خود به مشکلات زیادی مانند عدم پرداخت حقوق و یا بد اخلاقی بر می‌خورند که باید شکایتی داشته باشند و باید به وزارت کار و تعاون مراجعه کنند و شکایات خود را پیگیری کنند تا این مورد را رفع کنند، در واقع روش‌های زیادی هم از این بابت برای شکایت و پیگیری آن وجود دارد که د راین مقاله قصد داریم به صورت کامل درباره روش‌های دریافت حقوق کارگر و کارفرما توضیحاتی ارائه دهیم تا بتوانید با استفاده از این اطلاعات اگر مشکلی دارید را رفع کنید و دیگر نیاز نباشد که خیلی برای این موارد دردسر داشته باشید.

البته باید توجه داشت که این موارد برای افرادی که نیاز دارند بیمه بیکاری دریافت کنند هم صدق می‌کند و فقط برای افراد دارای مشکلات نیست، پس حتما نیاز دارید که این مقاله را به صورت کامل مطالعه کنید تا با استفاده از آن مشکلات مربوط به بیمه بیکاری هم رفع کنید و به خوبی برای دریافت بیمه بیکاری درخواست دهید.

احراز هویت کارگران و کارفرمایان

چگونه می‌توانیم بیمه بیکاری دریافت کنیم؟

سال ها قبل که افراد می‌خواستند بیمه بیکاری دریافت کنند و یا برای این مورد فقط درخواستی ثبت کنند نیاز بود که به دفاتر بیمه تامین اجتماعی مراجعه می‌کردند تا با استفاده از این دفاتر درخواست خود را ثبت می‌کردند و بسیار هم وقت گیر و خسته کننده بود که اغلب سیستم‌ها قطع بود و مشکلات این چنینی وجود داشت.

اما امروزه دیگر این‌طور نیست و برای دریافت بیمه بیکاری نیاز است که به سامانه‌های مروبطه اینترنتی که به وجود آمده‌اند مراجعه کنید، البته باید دقت داشته باشید کا را با این سامانه‌ها هم خیلی ساده نیست و یک سری مراحل را باید طی کنید تا بتوانید با استفاده از این سامانه‌ها درخواست بیمه بیکاری خود را ثبت کنید.

یکی از مراحل بسیار اصلی که باید انجام دهید احراز هویت است و این احراز هویت ممکن است کمی برای شما سخت باشد اما اگر تا انها این مقاله با ما همراه باشید به خوبی به شما توضیح خواهیم داد که چگونه می‌توانید آن‌را انجام دهید و از این نظر مشکلی نداشته باشید.

ثبت شکایت کارگر نسبت به کارفرما

یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید با استفاده از سامانه جامع انجام دهید، این است که اگر کارگر باشید می‌توانید نسبت به کارفرما خود شکایت داشته باشید و این شکایت می‌تواند در سیستم ثبت شود تا سریعا برخورد‌ها نسبت به این شکایت انجام شود، باید دقت داشته باشید که این مورد هم در قدیم به صورت سیستمی نبود و باید به دفاتر بیمه تامین اجتماعی مراجعه می‌کردید تا این مورد را انجام می داید و در کل بسیار وقت گیر بود.

اما با وجود سامانه جامع خیلی ساده و سریع می‌توانید این کار را انجام دهید و شکایت خود را نسبت به کارفرما داشته باشید، دقت داشته باشید که ثبت با استفاده از این سامانه بسیار کار ساده‌ای است و نیاز نیست اصلا کار سختی را انجام دهید پس به این مورد توجه داشته باشید که فقط باید احراز هویت شوید تا بتوانید به خوبی شکایت خود را ثبت کنید.

البته این مورد را هم نباید در نظر نگرفت که در این سامانه به دلیل سیستمی بودن تمام شکایت‌ها دقیق و حرفه‌ای بررسی می‌شود و نتیجه آن به شما اعلام می‌شود و همین موضوع هم می‌تواند برای شما بسیار عالی باشد و مزیت ویژه‌ای برای شما باشد.

ثبت درخواست بازرسی از کارگاه

دیگر کاربرد سامانه جامع روابط کار این است که می‌توانید به صورت کاملا غیر‌حضوری و آنلاین درخواست بازرسی از کارگاه و یا حوادث ناشی از کار را ثبت کنید و دیگر نیاز نباشد که به دفاتر بیمه به صورت حضوری مراجعه کنید، دقت داشته باشید که با استفاده از این سامانه خیلی ساده‌تر می‌توانید درخواست را ثبت کنید تا بازرسان بیمه در یک زمان خاص به کارگاه شما آمده و بررسی‌های لازمه را انجام دهند.

دقت داشته باشید که دیگر امروزه این کار به صورت کاملا غیر‌حضوری انجام می‌شود و حتی اگر به صورت حضوری هم به این دفاتر مراجعه کنید برای شما این کار را انجام نمی‌دهند و باید خودتان از طریق سامانه جامع این کار را به سادگی انجام دهید.
خیلی خوب تا این بخش از مقاله به صورت کامل درباره برخی از کاربرد‌های سامانه جامع روابط کار اطلاعاتی کسب کردید که با آن به خوبی آشنا شوید و بتوانید با استفاده از آن نیاز‌های خود را رفع کنید، البته توجه داشته باشید که این سامانه بسیاری دیگر از قابلیت‌ها و کاربرد‌های دیگر را هم دارد که باید حتما به آن مراجعه کنید و به خوبی با آن کار کنید تا متوجه کاربرد‌های آن به صورت کامل شوید.

 

احراز هویت سامانه جامع روابط کار

توجه داشته باشید که سامانه روابط کار بسیاری از کاربرد‌ها را دارد و چون همه این کار‌ها به صورت سیستمی شده است و دیگر نمی‌توانید به صورت حضوری آن‌ها را انجام دهید نیاز است که خودتان بتوانید با آن کار کنید و در آن ثبت نام داشته باشید.
اما اصلی ترین چالشی که ممکن است برای شما وجود داشته باشد این است که چطور می‌توانید در این سامانه احراز هویت داشته باشید، دقت کنید که این سامانه هر خدمتی که بخواهد به شما ارائه دهد نیاز است که در این سامانه به خوبی احراز هویت شوید در غیر این صورت استفاده از آن غیر ممکن بوده و نمی‌توانید هیچ خدمتی از آن دریافت کنید.
شاید فکر کنید برای احراز هویت نیاز است که به صورت حضوری به دفاتر بیمه تامین اجتماعی مراجعه کنید اما اصلا این‌طور نیست و نباید این کار را کنید چرا که بعد از وجود کرونا تمام سازمان‌ها سعی داشتند این موارد را هم به صورت غیر‌حضوری کنند و امروزه می‌توانید خیلی ساده و غیر‌حضوری احراز هویت داشته باشید و از این سامانه استفاده کنید.

یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توانید با استفاده از آن احراز هویت داشته باشید و خیلی ساده در این سامانه فعال شوید استفاده از خدمات همراه هوشمند است، همراه هوشمند یک پلتفرم جامع برای ارائه خدمات دفاتر پیشخوان به صورت اینترنتی است که یکی از بهترین خدمات آن هم احراز هویت سامانه جامع روابط کار است و می‌توانید با استفاده از آن خیلی ساده این کار را انجام دهید.
فقط نیاز است که به آدرس اینترنتی ( https://emp.itpishkhan.ir ) مراجعه کنید و با استفاده از سامانه احراز هویت کارگران و کارفرمایان نیاز خود را رفع کنید، ما سعی داشته‌ایم به صوت خیلی ساده سامانه را طراحی کنیم تا بتوانید بدون دردسر از آن استفاده کنید البته ساده بودن به این معنی نیست که کاربردی نداشته باشد، باید توجه داشته باشید که تمام خدمات مورد نیاز در این زمینه را می‌توانید با استفاده از این سامانه داشته باشید.
دقت داشته باشید که همراه هوشمند به صورت مستقیم با سامانه جامع روابط کار همکاری دارد و همین موضوع می‌تواند خیلی کار شما را سریع‌تر انجام دهد و احراز هویت شما خیلی ساده و سریع‌تر انجام می‌شود.
حتی اگر کارفرما هم هستید نیاز دارید که از این سامانه استفاده کنید و احراز هویت شوید پس عجله کنید تا با استفاده از این سامانه در سریع‌ترین زمان احراز هویت خود را انجام داده و دیگر مشکلی از این بابت نداشته باشید.
جمع بندی
در این مقاله سعی داشتیم به صورت کامل درباره سامانه جامع روابط کار اطلاعاتی ارائه دهیم تا بتوانید با استفاده از آن نیاز‌های خود را رفع کنید و اگر نیازی است که برای دریافت بیمه بیکاری کاری انجام دهید و یا از کارفرما خود شکایتی دارید و… از این سامانه استفاده کنید، در آخر مقاله هم یک راهکار عالی برای احراز هویت در این سامانه ارائه دادیم تا دیگر نیاز نباشد برای احراز هویت به دفاتر بیمه تامین اجتماعی مراجعه کنید.

سوالات متداول احراز هویت کارگران و کارفرمایان

گام اول: مراجعه به سایت احراز هویت کارگران و کارفرمایان (https://emp.itpishkhan.ir) و احراز هویت.

گام دوم: دریافت پیامک نام کاربری و رمز عبور

مدیرعامل جدید شرکت باید با در دست داشتن کارت ملی و آگهی آخرین تغییرات شرکت که نام مدیرعامل جدید در آن درج شده است به یکی از دفتر پیشخوان دولت مراجعه نماید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest

1 دیدگاه دربارهٔ «احراز هویت کارگران و کارفرمایان»

  1. سلام ، ما چند روزی هست میخوایم احراز هویت کارگر بزنیم قسمت عکس گرفتن و فیلمم گرفتن اروو میزنه ، پیش خوان هم رفتیم همینطور ، میگفت دوربین شما غیرفعال است ، خواهش میکنم سامانه رو درست کنید ک ما بیمه بیکاری مون جا نمونه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =