خرید بسته اینترنتی و شارژ سیم کارت توسط همراه هوشمند

بسته اینترنت و شارژ سیم کارت

در این صفحه می‌توانید فارغ از اینکه از کدام اپراتور خدمات دریافت می کنید، برای خود و دیگران بسته های اینترنت و شارژ سیم کارت خریداری کنید.
فهرست محتوا بسته اینترنت و شارژ سیم کارت

مزایای خرید از همراه هوشمند

 

سرعت بالا و سهولت در خرید بسته اینترنت


استفاده از اینترنت لازمه همه ارتباطات امروزی ماست. به همین دلیل به محض اتمام بسته اینترنت همراه، خرید مجدد آن در کوتاه‌ترین زمان لازم است. با اپلیکیشن همراه هوشمند، شما می‌توانید در کم‌تر از یک دقیقه و با چند گام ساده بسته اینترنتی جدید بخرید.

گفتنی است که خرید بسته اینترنتی برای هر شماره‌ای حتی برای دیگران امکان‌پذیر است.

تنوع بسته اینترنت همراه

 

تنوع بسته‌های اینترنتی در اپلیکیشن همراه هوشمند  بسیار زیاد است. شما می‌توانید با توجه به میزان مصرف دوره‌ای اینترنت و مدت زمان دلخواه، بسته مورد نظرتان را بخرید.

همچنین امکان خرید شارژ اینترنت، نه‌تنها از طریق کارت بانکی بلکه از طریق کیف پول آنلاین هم امکان‌پذیر است.

بسیاری از افراد هستند که به سبب کار و یا علائق‌شان به صورت مداوم باید وضعیت آنلاینی در شبکه‌های اجتماعی یا وب سایت ها داشته باشند.

گروهی دیگر هستند که هر لحظه نیاز دارند برای کسب اطلاعات در مورد مسائل و مواردی که به دانستن آن نیاز دارند به اینترنت دسترسی داشته باشند.

بسته‌های اینترنت همراه این امکان را برای شما ایجاد کرده‌اند که در هرجا و مکانی که هستید بتوانید روی تلفن همراه هوشمند خود اینترنت داشته باشید. همراه هوشمند امکان خرید انواع مختلفی از بسته‌های اینترنتی در حجم و بازه زمانی گوناگون از اپراتورهای مختلف را برای شما فراهم کرده است.

ویژگی های خرید بسته اینترنتی

پشتیبانی ۲۴ساعته
سریع
امنیت بالا
کاربردی

مراحل خرید بسته اینترنت از همراه هوشمند

ورود به همراه هوشمند

پس از ورود به سامانه، شماره همراه را وارد نمایید، سپس به گوشی شما یک کد تایید ارسال می شود. پس از وارد کردن کد تایید شما امکان دریافت انواع خدمات را دارید.

ورود به بخش خرید بسته اینترنتی یا شارژ سیم کارت

پس از ورود به سامانه همراه هوشمند، یکی از دو بخش مورد نیاز خود را انتخاب کنید

وارد کردن شماره همراه

شماره همراه خود یا دیگران را که قصد خرید بسته یا شارژ را دارید، را وارد نمایید

انتخاب نوع سیمکارت

نوع سیم کارت خود که بین گزینه ها می تواند، اعتباری یا دائمی باشد را انتخاب کنید

انتخاب مدت زمان بسته

در اینجا می توانید مدت زمان بسته خود از جمله، روزانه، هفتگی، سی روزه، بیش از سی روزه، ترکیبی و یا همه را انتخاب کنید.

انتخاب و پرداخت

بسته ها را می توانید به ترتیب قیمت و به صرفه بودن منظم نمایید، یکی را انتخاب نمایید و دکمه پرداخت را بزنید. سپس گوشی همراه شما شارژ می شود.

سوالات متداول

بازه‌زمانی بسته های اینترنتی توسط اپراتور ها معین می شوند، ولی این بسته ها به گونه‌ای طراحی شده اند که نیاز‌های کاربران را تامین می‌کنند. بسته های اینترنتی به صورت: ساعتی، روزانه، سه روزه، هفتگی، ۱۵روزه، یک ماهه، دوماهه، فصلی، چهار ماهه، شش ماهه و بک

بسته های اینترنتی براساس شماره همراه شارژ می شوند، لذا می توانید شماره خود یا دوستان و اقوام را وارد کنید و بسته اینترنت دلخواه خود یا دیگران را خریداری نمایید.

ترافیک ملی شامل یک سری وب‌سایت منتخب است که در صورت بازدید و استفاده از آن‌ها از پنجاه درصد تخفیف در هزینه‌ی اینترنت بهره‌مند می‌شوید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − دو =